29 december 2011

Godisförbud

Ikväll har det köpts soffa (!!) en superfin stor soffa med mörk klädsel kommer anlända till oss inom en snar framtid:).

Har även hunnit med en till promenad, kände att jag ville komma ut en gång till idag, så en timmes traskande i högt tempo blev det med musik i lurarna.
Var rena rama isgatan nästan hela promenaden, då fick man aktivera Coremusklerna lite extra för att hålla sig uppe.

När jag kom hem åt vi köttfärsbiffsrna som middag as planned. Lika goda som jag kommer ihåg dom (de var min favoritmat när jag var liten).
Receptet? Fråga så får du!

Körde en nyttig dessert idag som efterrätt efter maten: Kesella glass ala Smaljeansen:) tok enkelt och gott, man kan njuta med gott samvete med andra ord. Receptet? Fråga så får du.

Jag har ju numera godisförbud till 27:e mars, tillsammans med flera andra bl.a. Carros träning :) härligt med en nystart när de vankas nytt år ju, gillar att hela tiden få förbättra/utmana mitt levnadssätt. Det är resultaten kommer!



3 kommentarer:

  1. Jag ska också köra lite godisförbud faktiskt :) Planen håller på att ta form!

    SvaraRadera
  2. Gött med lite peppande ifrån fler som är med :)

    SvaraRadera
  3. Härligt att du också är med på godisgrejen :)

    SvaraRadera