19 december 2011

Headern

En snäll tös vid namn Caroline har gjort min nya fina header - GRATIS! 
tänk att det finns så snälla människor som faktiskt gör tjänster till folk de inte ens mött (!) bara för att vara snäll, utan några baktankar alls. Det tycker jag är fint och det gör mig väldigt glad över att det faktiskt fortfarande existerar sådana människor i dagens samhälle (som annars är så beroende av att vinna något på allt de gör). Tack Caroline, jag älskar min header numera. :)

Glömde bort att uppdatera över Corepasset jag körde igårkväll.
Det var min favoritinstruktör militären som instruerade, varför jag kallar henne det? för att hon är som en militär i sitt sätt att instruera, liksom hård, rak och bestämd men på ett bra sätt (man får snabba resultat med hennes träning).
Upplägget då? Mycket ben (som vanligt!), Balansövningar och statiska övningar i en superb blandning. 

Idag började min dag tidigare än vanligt, 05:15 närmare bestämt men min älskade sambo.
Testade ett nytt frukostalternativ idag, att dricka frukosten istället för att äta den. 
Mixade ihop 40 gram protein (vanilj), 2 dl blåbär/hallon, 80 gram havregryn och 3 dl havremjölk.
resultatet blev en seg lila drink som var väldigt lik blåbärspaj i smaken (mums!).
 Tillbehör blev 20 gram naturella cashewnötter. 



Nu sitter jag och dricker morgonkaffe, pluggar anatomi och väntar på att det ska ljusna utomhus så jag kan bege mig ut på en promenad. Vill åt D-vitaminet, viktigt på vintern :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar