13 december 2011

Resten av luciadagen

Woop woop!

Ledig idag efter som jag jobbar tretton timmar imorgon. Ska jobba 40 timmar denna vecka utspritt på tre dagar, tur att jag har så bra arbetskamrater så tiden går fort :)

Idag har jag hunnit med träning, matlådefix, städning och plugg!

Testade Smaljeansens zucchinipasta idag till lunch tillsammans med kyckling och sallad. Supergott och så himla enkelt!
Man skalar zucchinin med potatisskalare rakt ner i stekpannan tillsammans med kryddor, olivolja och någon god fond till (jag tog kalvfond, tokgott!).

Träningen blev ett biceps&triceps pass.

Jag körde pushdown med smalt grepp, bicepscurl med stång nerifrån, skivstångscurl, hantelcurl sittande med stöd (isolerar muskeln och biceps får alltså jobba dubbelt så hårt som i vanliga hantelcurls), skullcruscher med z-stång, Tricepspress med hantel, hammercurl och chins såklart! :)

Ska snart ta en paus från allt vad hushållsarbete heter och bege mig ut på en promenad, behöver få lite luft.

Ha en fortsatt fin lucia ikväll.
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar