27 januari 2012

Fredagspannan

Det var motigt att ta sig iväg till gymmet men när ja gick in genom dörrarna så kom motivationen som ett brev på posten. :)

Körde Fartlek på löpbandet i 20 minuter, pendlade mellan 8,8 km/h och 10,1 km/h samt höjning på löpbandet.

Efter det blev det ben och lite rygg.
Upplägget såg ut såhär:

Benböj med fristång 30 kg 10 reps 3 set

Utfall med fristång 20 kg 10 reps per ben, 3 set per ben

Benpress ett set 10 repa på 45 kg sen höjdes de till 55 kg dom två sista seten.

Sittande lårcurl tre set med 30-40-45 kg belastning, tio reps per set.

Vadpress stående 45 kg 10 reps ett set
Två set 55 kg 10 reps.

Vadpress i maskin 50 kg 12 reps 3 set.

Sittande rodd 30-35 kg 3 set 12 repa

Smala latsdrag 30-35 kg 3 set 10 reps

Breda latsdrag 35 kg 10 reps 3 set.

Avslutade med lång stretch :)
Var toknöjd över att jag ens tog mig iväg till gymmet och dessutom orkade prestera så pass BRA. Det är den bästa känslan för idag.

Resten av dagen har gått åt till flytt av det sista från lägenheten, blandade känslor. Sa hejdå till mina älskade katter..

Nu lagas det kycklinggryta med röd paprika, zucchini, körsbärstomater, purjolök, rödlök, vitlök, svamp och massa goa kryddor. Tillbehöret blir kamutvete. De sjungs på hög nivå med min kära mamma. Sen ska jag iväg till Nathalie och hänga lite :)

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar