13 januari 2012

Godmorgon Ben!

Åkte in tidigare till Mornington (hotellet där jag har min teoretiska grundutbildning) för att köra ett pass i deras sköna gym.

Det blev ett benpass idag med följande upplägg:
Raka marklyft 45 kg 8 reps 4 set.

Benböj med fristång 30 kg 10 reps 4 set (Ass to the Grass).

Utfallsgång med hantlar (en 8:a kgs hantel i varje hand) 16 reps 3 set.

Legcurl sittande i maskin 2 set på 20 kg med 15 reps och 2 set med 30 kg 15 reps.

Benböj på balansplatta 10 reps, 3 set.

Sen körde jag en lång stretch för att få bort den värsta träningsvärken tills imorgon. Efter det blev de dusch och fix och nu sitter jag och pluggar i väntan på att mina klasskompisar ska komma, börjar ju två idag och slutar sex istället för som annars då set är nio till sex som gäller.

Nedan ser ni lite bilder från gymmet här på hotellet, där pingisbordet står gick jag min Utfallsgång, himla praktiskt med så stort utrymme då:)

Ha en fin dag:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar