23 januari 2012

Segt med flytt

Började morgonen med 20 minuters lätt Jogg på löpbandet. Uppfriskande på något vis, körde lång stretch för det behöver benen efter alla pass där jag kör skiten ur dom, haha :)

Åkte och hämtade grejer i gamla lägenheten. Hade turen att få hjälp av världens bästa Nathalie med det, du är guld!
För fy vad jag hatar att flytta, allt kaos när man inte hittar saker och ting plus att man ska komma ihåg vad man ska ta med sig och vart allt ligger..
Vardagsmotion att springa upp och ner med grejer när man bor på tredje våningen.

Ska ta en långdusch nu sen ladda om för träningen på eftermiddagen,
Nordic extreme express pass (endast 30 min). Passet består av olika övningar som utförs som Tabatha intervaller.
Älskar explosiv-träna-tills-jag-nästan-spyr-träning ;)

Ciao

1 kommentar:

  1. Fick en liten utmärkelse på min blogg förra veckan & nu var det min tur att ge den vidare och sjävlklart landade den hos DIG :)

    En grym brud som följer sina drömmar om att bli PT! Inspirerande och härligt :)

    http://carrostraning.blogspot.com/2012/01/en-liten-utmarkelse.html

    Självklart behöver du inte sprida det vidare om du inte känner för det, men vill iallafall att du ska veta att jag valt dig :)

    SvaraRadera