28 januari 2012

Stockholm

Godmorgon!
Startade tidigt idag för att hinna duscha, äta frukost utan att slänga i mig den och även se över de sista i packningen inför ett dygn i Sthlm.

Åt en frukost som var standard när jag åt enligt min coach Johannes eshaks kostschema. Mättar bra och som ger rätt mängd protein och kolhydrater.
Nämligen lättkvarg med havregryn och vaniljpulver. Piffade upp den med
lite torkade tranbär och pumpakärnor :)

Vi ska åka till Sthlm idag. Jag, pappa, farmor och farfar. Min farmor fyller nämligen hela 80 år idag så det blir middag med mina systrar och deras familjer, ska även på museum och kika på incaguld utställning.
Efter middagen ska pappa och farföräldrarna gå på en show,
Då ska jag och systrarna ha lördagens istället :-)

Vilodag idag känns välbehövligt för fy fasen vad träningsvärk jag har i heeela kroppen, sköntont ;-)

Ha en fin lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar