31 maj 2012

HIIT och mage

Morgonen har gått åt till plugg inför morgondagen, då kör PT-utbildningen igång.

Efter fem timmar tyckte jag att jag behövde ett break, så jag snörade på mig mina Asics och gav mig ut.

Körde HIIT intervaller, 30 sekunder springa-allt-vad-du-kan sen gå 60 sekunder.
Gjorde 15 stycken och är bra slut i benen nu, ska stretcha sen ta en dusch.

Resten av dagen ska spenderas med näst äldsta systern och systerdottern, kvalitetsumgänge :-)

Levererar även en bild på dagsformen på magen, på begäran.
Formen känns helt okej, men vill ha mer synliga rutor, frågan är om jag orkar jobba för det och om det är värt att gå ner i fettprocent för att åstadkomma? Inget jag orkar fokusera på justnu iallafall.

Äter bra/gott, tränar och njuter av livet istället :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar