29 maj 2012

Nytt i träningsgarderoben

Har precis blivit nöjd ägare till ett par snygga mängd-träningsbrallor från Casall.

Det positiva med de här byxorna är att dom är rätt lösa så de tillåter benböj, utfall osv samtidigt som de har en bra passform. Två kvalitéer som jag tidigare bara funnit i thights av olika slag och inte i långbyxor.

Materialet är mjukt och följsamt samtidigt som det avleder fukt (svett!).

Som PT ska man helst inte ha så "avslöjande" kläder i arbetet, som urringade linnen eller thights och då passar dessa brallor perfekt!

Med hem fick även denna färgsprakande gröna vattenflaska följa,
Nyckelringshållare på sidan underlättar väldigt mycket för mig som är van att få stoppa nycklarna i sportbh:n när jag tränar.

Jag hade även sån tur att jag fick 50% off av en kompis som jobbar på Casall eftersom jag kommer att marknadsföra produkterna när jag arbetar som PT. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar