5 maj 2012

Tonight we are young

Vilken härlig start på dagen med 60 svettiga minuter Functional moves och en riktigt grym instruktör hade vi.

Vi körde bland annat benböj, sido/vanligautfall, marklyft, svingar med viktskiva, axelpressar, boxjumps, omvända situps, höftlyft på låda och mycket mer.

Vi varvade övningarna med massor av härliga konditionsintervaller emellan :-) mycket av det goda helt enkelt och efteråt var jag helnöjd!

Senare ska jag till jossan där jag blir bjuden på Tacos och för-förfest.
Sen vidare till riktiga förfesten där vi ska tagga till inför utgång (nykter).
Jag och bästa pinglorna ska dansa järnet heeeela natten lång ;-)
Om jag är taggad?! JA-A!
Kvällens outfit ser ni nedan.

Hoppas ni alla får en bra lördag!

2 kommentarer:

  1. Tack söta du :-)!
    Köpte den förra året och hade på studenten, den kmr från VILA.

    SvaraRadera