6 juli 2012

Bättre i hals

Min fredag började med att min babe bokstavligt talat hoppar ur sängen, hoppar i kläderna och springer ut genom dörren.. Klockan var nämligen fem i sju och han börjar jobba sju.
Jag satt kvar som ett frågetecken, nyvaken.

Gjorde sen frukost, drack mitt moronkaffe och satte sedan igång med matlådefix, gjorde några kycklingburgare.
Lätt att slänga med i farten, bara att addera goda tillbehör :-)

Börjar känna mig bättre i halsen,
så idag blir det en skön promenad i solen innan jag ska iväg på kaffedejt med en snygg kompis :-)

Till veckan bör jag vara back on track med träningen igen, känner mig så ur form just nu.

Det är för att jag är så van att träna nästintill varje dag, då känns kroppen degig när den fått vila flera dagar i sträck MEN den där känslan av styrka kommer snabbt tillbaka igen bara jag får dra lite i hantlarna eller kuta en vända :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar