25 juli 2012

Gårdagens träning

Igår jobbade jag, innan jobbet så tog jag en morgonpromenad på 40 minuter.
Underbart att se soluppgången och vandra genom en sovande stad :-)

Igår kväll efter jobbet så drog jag direkt till gymmet, kom dit tio över sju och dom stängde åtta så det blev ett riktigt bra tempo i mitt pass för att hinna med allt :-)

Jag körde;
sumosquats med fristång 3x10
Frontböj med fristång 3x10

Benpress 2x12
Sittande lårcurl 3x10

Pushdown 3x10

Militärpress 3x10

Tricepspress från huvud m. Rep
4x8

Frontlyft 3x10 (på varje arm)

Tricepspress m. Hantel 3x10

Liggande flyes i cable (baksida axel)
3x8

Rotation utåt-inåt (rotatorcuff träning)
3x12 (varje arm)

Kickbacks 15x2

Avslutade med att göra 20 reps militärpressar till för att krama ur det allra sista i axlarna.
Gjorde även Triceps pushdowns till så att Triceps var het slut.

Sen blev det en lång stretch :-)
Riktigt effektivt och skönt pass.

Fotofunktionen krånglar fortfarande här på bloggen, vet inte vad jag ska göra åt det heller :-/ så tillsvidare hänvisar jag till min instagram @jagkanjagvilljagska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar