14 september 2012

After-training

It storms outside, but inside the sun is shining :-) det beskriver det jag känner just nu.

Jag körde core nyss, första passet sedan i våras för min del.
Samma typ av upplägg, hårda basövningar som blandas upp med flerledsövningar och massor av bålövningar. En rolig mix som fick svettdropparna att spruta på mig.
Jag kände mig stark genom hela passet, var väldigt noga med tekniken och höll ett högt tempo.

Anledningen till all denna svett under dagens pass är att jag tränat en annan typ av träning sedan i våras och nu så var kroppen inte förberedd, men det är härligt med utmaningar också :-)

Nu ska jag tappa upp ett bad, droppa i lite olivolja, lägga ansiktsmask, knäppa på favoritmusiken och bara njuta.
Sen äta en god lunch i storlek large. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar