12 september 2012

Jobbförmåner

Idag jobbar jag, fint väder har vi också så några promenader ska vi nog lyckas få till under dagen. Tänk, vad skönt det
känns på mitt nuvarande jobb, det känns som att jag äntligen hittat rätt.

Jag jobbar två eller tre pass i veckan, sen är jag ledig tre dygn efter jag arbetat ett jobbdygn.
Det är himla skönt för då får jag två eller tre vilodagar från träningen i veckan, sen tränar jag resten av dagarna :-) passar mig perfekt.

Har börjat druckit blutsaft nu,
tänkte jag skulle ta tag i det här med mitt låga järnvärde. Ligger just nu på 95 och man ska ligga någonstans runt 120-130 för att det ska vara stabilt. Jag vet inte varför jag hamnat såhär lågt men de sa på sjukhuset att det är vanligt att människor som tränar mycket, främst löpare har lite lägre blodvärde.

Det ska bli skönt att få upp järnet nu för jag har känt mig väldigt trött en period just nu. Ska bli roligt att se om det ger någon förändring i "power" i mig och ifall jag sen kan prestera bättre på träningen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar