12 oktober 2012

Gårdagen och fredagsaktiviteter.

Hade en underbar dag igår, den spenderades med grabben och fina vänner. Massor av skratt samt god mat och kaffe slank ner också.

Jag äter inte vit fisk så ofta men gårdagens Pangasius filé till lunch smakade gudomligt! Tänk vad man kan bli överasskad när en rätt ser riktigt trist ut, för fisken var vit/grå till utseende och ugnsbakad.
Smaken var inte från denna värld och till det åt jag massor med rotsaker, grönsaker och hemgjord hummus.

Kvällen spenderades i soffan med mys tillsammans med min finaste. Vi kollade på nyaste Johan Falk filmen, jag älskar de filmerna.
Efter filmen satt vi och med duntäcket i soffan, tog ett glas vin och pratade länge länge. Tänk vad fint det känns inuti efter en sån kväll.

Idag vaknade jag rätt sent (för att vara jag) och gick direkt ut på en sval morgonpromenad. Varvade gång med intervaller, skön start.
Nu är det snart dags att gå till tåget, möta grabben och spendera en dag på annan ort med bara må-bra-aktiviteter.
För det behöver jag just nu.

Ha en fin fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar