8 oktober 2012

Right where I belong

Drog direkt till gymet efter jobbet ikväll.

Fick världens härligaste överasskning när jag kom dit och möttes av grabben, som jag inte sett sen i lördags. :-) Efter massor med pussar kunde jag fortsätta med mitt pass.

Idag låg fokus på biceps och mage.
Jag körde följande övningar; skivstångscurl, koncentrationscurl, Bicepscurl, triple-X med KB,
russian twists med KB, liggande benfällningar, toetouches med KB, avrundade passet med en 2 minuters planka.

Nu är jag hemma, ska precis till att äta kvällsmål i form av coconutcream blandat med raw cacao :-)
Är härligt slut i kroppen och med en passionerad känsla i behåll. Som alltid när jag jobbar, så längtar jag hela jobbpasset till nästa träningstillfälle. När jag väl kommer till gymet sen så är lyckan total.
En mening som prickar känslan jag känner då på pricken är - Right where I belong!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar