16 januari 2013

En vardag i världsklass.

Oj vilken härlig dag jag har haft idag.

Först Personalmöte på jobbet där jag fick finaste orkidén som försenad födelsedagspresent. Blev varm i hjärtat. Tack det behövde jag.

Kom hem och hängde med Jocke och Micke. Sen kom Emelie hit, lite senare kikade mamma och Nathalie in och vi skrattade i mängder. Sen kom Mikaela och Ingrid (mickes mamma) och Claes (hans låtsaspappa) samt labradoren Esther, det var mysigt.
Hundarna lekte och vi drack alldeles för mycket kaffe.

Jag har varit sjuk så länge, knappt träffat någon alls, inte tränat så mycket och därför varit lite nere. Så den här dagen gav mig verkligen ny energi, fin känsla.

Nu citronté och mys med mina grabbar innan läggdags. Imorgon hoppas jag att jag kan och orkar träna :-) håll tummarna för mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar