25 april 2011

starten på påsklovet!




Hej igen!
det har varit lite bloggtorka under påsken för mig, har haft annat för mig, mumsat godmat och umgåts med fina människor :) 
blev lite träning förra veckan, ett pass extreme som var GRYMT som vanligt, några promenader och annars bara vila och jobb. 

Idag inledde jag mitt påsklov iaf, blev grötfrulle med älsklingen sen en tripp till gymmet och ett magpass + cardio 50 minuter :) 
Imorgon fortsätter jag med morgonpromenader och så ska jag hinna med gymmet imorgon också, kanske springa lite? vi får se. 

Imorgon får jag min Iphone 4 så då blir det bilder, personliga sådana här på bloggen!

Nu ska jag och hjärtat äta lyxmiddag som HAN har lagat, gud vilken duktig kille jag har (; oxfilé, krocketter och råkostsallad. MUMS :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar