2 maj 2011

HÅRT

Idag har jag varit duktig, tagit mig i kragen och gått morgonprommis :) skönt var det!
dagen flöt på med blodpudding som huvudrätt, mumma!


Kvällen bjöd på hårdträning, körde Nordic Extreme på sporthallen. GRYMT pass!
Består av uppvärmning - jogg, sen kör man två övningar i taget i fyra set med tabatha intervaller,
20 sekunders aktivitet och 10 vila. Det bästa med själva passet är att man får ta ut sig så mycket som man vill, man gör så många reps per övning som man själv vill, det gillar jag för då utmanar jag ;)

Är helt slut nu, ska dricka ett stort glas mjölk och käka en banan innan jag kryper till kojs :)
Andra natten utan min älskling här hemma, tomt och ensamt.. har städat lite idag i brist på annat, torkat hyllor och annat kul (rastlös).

well, mot duschen! enjoy the rest of your monday folks ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar