30 maj 2011

Positivitet

Klev upp i tid idag, tog tåget till gävle och var på möte på ätstörningsenheten i vanlig ordning.
Jag har gått från totalt utmattad både psykiskt och fysiskt till att må relativt bra :) min psykolog ser mig som en ny person säger hon och hon är lika som jag väldigt glad för den positiva förändringen jag fått på ett halvår. Snart är jag fri ätstörningsenheten och jobbar vidare med ätproblemen själv förhoppningsvis, det har gått väldigt bra på sista tiden, flera månader utan att kräkas, känns skönt.

Nu har jag käkat pannkakor och druckit en kopp kaffe :) så nu är man redo för ett svettigt Corepass på sporthallen vid sju!

Det är min favorittränare som kör ikväll, älskar hennes träningar! :)

Hoppas ni haft en grym helg folket, CIAO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar