17 juni 2011

livskvalitet

Gårdagen var härlig! jag körde ben och vader med fina E på gymmet. Vi körde på bra för idag känns det i benen :) Efter gymmet igårkväll kände jag att min dag var fulländad. Gick in, åt en skål keso med jordgubbar och tog en lång dusch sen kröp jag upp i soffan tillsammans med mitt hjärta :) DET är livskvalitet för mig!

Vaknade trött som ett as idag och hoppade upp ur sängen med hjärtat när han skulle upp och göra sig klar för jobb. Gjorde havregryngröt med jordgubbar och en kopp te till :)

ska strax sticka iväg till gymmet och dra ett arm/magpass med henne igen!
Ska testa min nya pre workout produkt nu också, NO preload från Olimp :) ska tydligen ge extra prestationsförmåga.

Ikväll&natt börjar mitt sommarjobb, nattjobb på ett äldreboende tills tionde Augusti.
Har gjort en stor och god smoothie inför nattens pass ;) jobbar 21:00-07:00.

have a good day, PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar