15 juni 2011

studenten och därefter slutlekt

Nu har man tagit studenten då, igår så gick kalaset av stapeln och vi körde ALL IN hela dagen och kvällen.

Började morgonen med frulle hemma sen iväg till en tjej i klassen och åt champagnefrukost, kändes allmänt fel att börja dricka tidigt på morgonen :o ostmacka och cider, haha!

Sen åkte vi raggarbil till skolan där vi gick in och blev klassfotograferade, efter det drack vi lite till sen var det sista träffen med våra mentorer och efter det lunch (snållunchen) med pyttelite mat, sen gick vi till aulan och där blev de musik, stependier, sång osv. efter det SPRANG VI UT PÅ TRAPPEN OCH SJÖNG!
Det kändes helt magiskt och overkligt :)

Sen fick jag min skylt av min familj, finfin :) efter det gick vi studentmarschen med skyltarna genom stan, sen åkte vi hem och mötte släkten och åt god mat beståendes av sallader som man fick plocka själv och olika pajer. Sen var de prinsesstårta till efterrätt :)
Tur man fick mat då alltså, så man blev nykter igen :)

Sen kom mina tre bästa och förfestade hos mig sen drog vi till den riktiga förfesten och där var de ös!
Sen ner på tranan med oändligt dansande, skön kväll, tack ALLA :)

Nu har jag lovat mig själv att SLUTA RÖKA och BÖRJA TRÄNA MERA :) tappat formen totalt så nu blir de hårdträning, inge lek längre. wish me goodluck :)


NU ska jag ut å gå en bakis promenad med fina E, vi ska svettas ut lite alkohol!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar