13 juli 2011

fitnessbrud!

Kom precis in från min dagliga promenad :) skönt väder idag, inte för varmt utan ganska svalt.
Ska ta tag i disken strax sen fixa bäddning av sängen och hoppa in i duschen!

Ska dra iväg på lite ärenden senare också, vilodag idag från gymmet men jag känner ett rejält träningssug!
Får iaf gymma imorgon som tur är :)

När jag var ute och gick kom jag att tänka på vilken JÄKLA TUR jag har!
Jag får möjligheten att förverkliga min dröm om att tävla i Body fitness :) med världens bästa coach som backar upp mig också - Johannes Eshak :)
även om det är tidigt att säga så kan jag redan tala om att jag trivs med den här livsstilen och tycker att det ska bli spännande att få träna och äta som en fitness tjej, jag ser det här året som ett äventyr :)

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar