15 juli 2011

innan jag kände dig

Gud vad tiden går FORT för nu är de fredag igen :) vaknade för en stund sedan så jag har precis ätit frulle och sitter här nu med en kopp te. Jobbade natt inatt som var och jobbar även i natt som kommer sen blir det fyra dagars ledighet! :)

Ska masa mig mot gymmet vid tre när det öppnar, då ska jag pressa armar och mage :)
Synd att det är sånt skitväder utomhus justnu (det öser ner) annars hade jag tänkt att ta en powerwalk utomhus, men vem vet? det kanske spricker upp senare! om inte, så får jag ta en prommis på stairmastern eller crosstrainern.

I Melissa Horns låt - Innan jag kände dig så sjunger hon "Jag måste varit någon annan, innan jag kände dig" och just den biten stämmer så himla bra in på mitt förhållande till Daniel.
Sedan jag träffade honom har jag mått så himla bra (mitt liv var ett mindre kaos innan).
Jag har gjort en del korkade val tidigare i livet och de har tagit ut sin rätt på ett eller annat sätt..
Men sedan jag träffade Daniel har allting liksom "fallit på plats" för mig, låter kanske fjantigt men så känns det. 
Daniel, du är bäst och jag älskar dig :)

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar