4 juli 2011

LAXBURGARE

Ny dag ny vecka och nya förändringar!
Jag och min älskling har varit tillsammans i tre månader nu :) så jag köpte lite chokladhjärtan till honom som ett bevis på uppskattning.

Har nyss ätit en skål frukostgröt och ska snart bege mig ut för lite ärenden.
Zelda fortsätter bråka omkring med sladdar i lägenheten, drygt.. men det går ändå bra att "uppfostra" henne.

Ska träna mage och armar ikväll på gymmet, ska även hinna med en prommis  och daniel ska laga mat åt mig, hemmagjorda burgare blir det :D igår åt vi laxburgare, det var grymt gott!

Receptet på laxburgare är:
ta en laxfilé per person och lägg i en mixer och ta sedan en matsked matlagningsgrädde per person och häll i i mixern, sedan öser du i alla kryddor du vill ha och mixar.
Det blir till en klibbig smet som du tar upp, formar med händerna och gör till burgare, superenkelt och gott :)

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar