8 augusti 2011

back on track!

Nu är jag tillbaka!

Efter en helg med halsont och dålig mat (ja, jag har knappt kunnat äta så jag har frångått min diet en aning mer än endast på lördagen.

Men idag är det måndag, ny vecka och jag är praktiskt taget frisk så ikväll/natt blir det jobb,
NÄST SISTA jobbpasset ikväll då! känns tråkigt som fan..
Körde ett pass axlar och bröst idag på Höghammarhallen, vårt gym har flyttat dit istället nu fram till 21 Augusti eftersom de renoverar hela gymmet justnu.
Kändes konstigt att inte veta vad det fanns för utbud av maskiner och stänger på Höghammarhallen men det gick skitbra att köra där, tror det ger lite extra pepp till mig att få testa att köra på i ett annat gym än det invanda, det ger variation och variation är BRA :)


Har förövrigt agerat hemmafru ganska friskt både igår och idag, har bakat kärleksmums och nougatrutor hittils och ska fixa ihop bärmuffins och rulltårta senare inför älsklingens födelsedag på Onsdag.
Karln fyller 24 år och det ska firas :) ska även fixa en chokladtårta imorgon med pappa till hjälp, spännande

Nu ska han iväg och kika lägenhet så jag ska återvända till köket igen samt försöka sortera tvätt,
det blir tvättid ikväll.

Ha en grym dag nu, TRÄNA HÅRT och fortsätt bli HÅRDARE ;)
PEACE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar