9 augusti 2011

Bollnäs ESS

YES!

fick mail nyss om att min anmälan till konventet Bollnäs ESS 2011 är bekräftad. Det här är ett konvent  som kommer att äga rum här i min lilla stad 30 sep - 1 okt och jag är spänd av förväntan!

Det kommer gästtränare som tillexempel: Andreas Åsenlund, Magnus Lindroth, Malin Berghagen, Maria Akraka, Andreas Wester, Annika Sjöö, Linus Johansson.

Jag har anmält mig till följande klasser - BODYPUMP, Spinning, Afro House explosion, BODYATTACK, "föreläsning: Styrka - vad vet vi idag?", BODYCOMBAT och slutligen BODYPUMP IGEN ;)

Det här kommer bli underbart!


Idag är det Daniels födelsedag och jag hade tur och jobbade bara från 9-01 inatt som var, är därför någorlunda pigg justnu.  Har nyss gjort frukost och ätit så ska snart bege mig ut på en lååååång powerwalk tänkte jag :)

Senare ska jag iväg och hämta tårtan och cheesecaken som vi ska ha till kalaset ikväll,
jag har även bakat maränger, nougatrutor och kärleksmums. :)
Ikväll får han sina två "paketpresenter" och på fredag får han den största presenten av mig - en resa till stockholm bara han å jag, det blir hotell två nätter på Clarion sign och grönalund såklart, mer vet jag inte hittils eftersom jag sagt att daniel får bestämma precis vad han vill hitta på :)


Här kommer smygisbild från ett gymbesök förra veckan ;)
Ha en fortsatt bra dag allesammans!
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar