23 augusti 2011

effektivitet!

Idag har jag hunnit med mycket!
klev upp i tid, vid halvåtta med hjärtat och åt frukost.
Vid nio blev de dusch och fix sen ställde jag mig och slängde ihop några matlådor med kyckling samt med räkor.
Efter det kom nathalie och hämtade upp mig, drog till hennes mamma och drack kaffe sen vidare till stan.
Där mötte vi upp emelie, gick till skatteverket och fixade personbevis så vi kan söka kurser att läsa i höst.
Sen blev de en tur till Willys där nathalie storshoppade mat och vi hängde på :)
efter det blev det stan där nathalie hittade en del men det blev bara fönstershopping för min del..

Gick till banken och fixade nytt kort till min internet bankdosa så jag kan börja föra över pengar,
var in på en affär och blev dökär i en leopardfärgad päls med dyr prislapp och ett par snygga kängor i läder..
behöver ju både och till vintern! kanske inte pälsen men vinterskorna iallafal.

Nu har jag precis ställt in en kaka i ugnen, gillar ju att baka när jag har lite att göra så (:
ska plocka lite här hemma innan sambon kommer hem sen..
har även hunnit fixat en beställning på nytt protein, fick till och med rabatt eftersom min coach jobbar för Olimp, hehe.

Har fortfarande lite ont i halsen så än vågar jag mig inte iväg till gymmet.. ska iväg när jag är HELT bra i halsen, är skiträdd att det ska börja om så vågar inte chansa.


Ha en fortsatt grym Tisdag allihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar