25 augusti 2011

Ibland halkar man dit

ja ibland händer det som inte får hända, man halkar dit och gör bort sig för sig själv.
Man hoppas att ingen ska märka det men det känns som att hela världen vet om det du gjort..

Men jag har lärt mig hur man täcker igen spåren efter misslyckande, för det har jag gjort förr , allt för många gånger.
Anledningen till att jag tar bort spåren efter mig är att när jag misslyckats så vet jag det själv och då ångrar jag mig redan, då behöver jag inte ha någon som ifrågasätter det jag gjort för då rinner bägaren över för mig.
Då bryter helvetet lös.

Men att falla tillbaka är bara naturligt, det är en del av att tillfriskna..

Jag ser vägen mot tillfrisknandet som en stege, man klättrar uppåt mot att bli frisk men ibland så snubblar man till och ramlar ner några trappsteg men det gör inget för det är bara att fortsätta klättra imorgon.
Låt inte dagens misslyckande hindra dig från att lyckas imorgon.

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar