14 augusti 2011

Inte som planerat

Min helg i stockholm blev inte som planerad tyvärr..
I fredags när vi kom fram hade vi det bra och mös runt lite och jag sög i mig Stockholmsatmosfären, älskar ju Stockholms puls, där kan man aldrig ha tråkigt!

Lördagen började med hotellfrukost och vi mös:) sen började jag frysa så jag la mig i sängen en stund, sen gick vi till spa:t på hotellet - selma city spa + och där solade vi vid takpoolen. Då började jag må lite bättre, sen bastade vi och efter det blev de en dusch innan stan.

Shoppingrundan blev inte så lyckad för jag började känna mig klen och sen fick jag frossa,
Vi åt lunch och jag tryckte Alvedon, det blev lite bättre en stund sen började jag frysa igen.. Så vid fyra gick vi till hotellet och jag som hade frossa kröp ner under täcket och där blev jag kvar hela kvällen.. Var kokhet och hade frossa, halsen tjocknade igen och huvudet blev tungt.
Daniel drog iväg på middag med sin familj vid fem och jag låg på hotellrummet i sängen och glodde på tv, vid sju kom han hem med maxmat åt mig.. Kunde
Bara få i mig litegrann och resten av kvällen låg vi tillsammans i sängen och kollade på film:)

Sov riktigt dåligt inatt, var kokhet och låg bara och drömde
Mardrömmar och vred mig hela natten..
Hotellfrukost idag med men fick inte i mig så mycket, tyckte allt smakade likadant..
Efter frukosten la vi oss på hotellrummet framför Tvn tills de var dags att checka ut.
Gick till espressohouse och fikade då, jag åt bra men tyckte ändå att allt smakade lika..

Det känns så konstigt för jag är jättesugen på mat och godis men tkr inte att något
Smakar gott, knäppt.

Är ledsen över att vår myshelg inte blev som planerad, känns som att det är mitt fel:(
Jag har varit småförkyld i en vecka men har ändå kört på med träningen,
Har till och med utvecklats i vikter på gymmet och det är ju grymt men jag borde ha lyssnat mer på kroppen så kanske jag hade Sluppit blivit såhär megasjuk..

Ska äta vanligt till jag blir frisk sen köra på med träning och mat efter fitnessmönstret igen sa coachen när jag berättade om min megaförkylning.

Ikväll ska jag bara mysa Med Daniel och vår
Saknade Zelda :)

Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar