27 augusti 2011

lördagsmys

Lördag idag!

Jag har ätardagar på lördagar egentligen efter sex på kvällen till tolv på natten,
men igårkväll vela mamma ha middag hos henne så jag valde att äta med dom och ha ätardagen då istället för ikväll.
Vi åt tacopaj med massa goda grönsaker i och till efterrätt blev det min favoritglass MAGNUM DOUBLE!
Blev även lite godis när jag och daniel kom hem och därför vaknade jag illamående idag med uppblåst mage..

Det går inte att vänta ut problemet med magen jag får sånna gånger som idag, den ända boten mot de är att ta en promenad och låta magen jobba på ensam ett tag så blir de bra sen så därför blev de en liten promenad nu på morgonen med Rebecca :)  mys!

nu har jag inte tränat på prick två veckor och de SUGER, så idag ska jag bränna av ett återhämtningspass på gymmet är det tänkt. Får sällskap av finaste som börjat träna igen :)

innan det blir de en runda på stan med pappa och emma :) ska hämta ut mitt protein också! ska bli kul att testa 3 whey's Cookies and cream som alla säger är så himla god ;)

ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar