29 augusti 2011

tristess måndag

Ännu en måndag, som känns lika värdelös som de föregående veckorna sedan jag slutade jobba på mitt sommarvikariat.. är så himla rastlös när jag är hemma men vägrar sova bort hela dagarna så istället kliver jag upp när finaste ska upp och äta frulle inför jobb, på så sätt har jag ändå en rutin och det känns skönt.
Det var ju trots allt rutinerna jag älskade med att gå i gymnasiet.

Igår blev det filmkväll, vi blev ett härligt gäng på sex pers som glodde på No strings attached, riktigt bra film tycker jag! lite tjejfilmsvarning dock så om man inte gillar romantiska komedier så går den bort.

Jag och finaste har bytt sida i dubbelsängen eftersom han är en varmblodig karl och hellre ligger vid fönstret. Jag är frysen av mig och har det tjockaste täcket så det passade inte mig att ligga vid det öppna fönstret plus att mitt halsproblem som jag lidit av de senaste veckorna inte blir bättre av att jag ligger i drag så inatt sov jag inte vid fönstret och idag vaknade jag utan halsont :)

Senare blir det gym, bröst och axlar ska pinas! blir dock ett lugnt pass för min del eftersom min kropp inte känns 110 % än och då vågar jag inte ta ut svängarna riktigt.

Nu ska jag sätta mig och söka jobb, ha en fortsatt bra Måndag!
PEACE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar