...och frosten smyger sig på, usch inte än! vill ha lite mer sommar, lite mer värme och framförallt lite mer SOL!
Nu börjar dagarna i totalmörker och kvällarna blir allt mörkare.
Idag blev det inget jobb heller tydligen (typiskt!) så då går dagen åt till nöjen.
Ska byta om snart sen traska till gymmet för att mosa rygg och mage, ska bli gött!
Ska inleda ett nytt "projekt" idag, ska börja träna efter ett tolv veckorsprogram som går ut på att man ska klara att springa en mil på 60 minuter. Så denna vecka ska jag träna 20 minuter jogg - idag, på fredag och på söndag.
Sen byts det ut så nästa vecka är det kuperad löpning som gäller, så jag får testa massa olika löpstilar.
Att ha ett mål att sikta på gör träningen lättare för mig att genomföra när jag tycker det blir för tufft.
Senare ikväll blir det en långpromenad runt stagårn, rundan är 1,6 mil så då ska benen få sig en omgång.
Det blir jag och Elina som går, som alltid nästan, hihi.
HA EN NICE TISDAG folks!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar