8 oktober 2011

tripp till gävle

Vilken mysig dag det har varit idag!
Vaknade vid åtta och då knäppte jag på telefonen, fick då reda på att jag blivit moster igår kväll vid 23:48 till en liten tjej, första gången och jag är stoltare än tuppen!

Drog till gävle idag med Daniel och hans polare Jimmy, först blev det city för lite kik på kläder, fick med mig en vinterjacka från Elvine som är superfin, mörkblå och snygg passform. Köpte även en tröja och en fin megastor rosa ring på HM innan vi for vidare till Valbo och IKEA.

Väl inne på IKEA hittade jag och gubben en tvbänk för ynka 2000 kr (var tidigare inställd på att den skulle gå på 10 lax!) så den fick följa med hem och de fick även ett 24 set bestikset, sex babyrosa lattemuggar, ett två våningskakfat, två påslakanset och två pärmar.

Katterna fick sig lite nice kattgodis från en djuraffär där i Valbo och sen blev det ett besök på Donken innan vi drog oss hemåt, cheeseburgare och chokladmilkshake är då ett måste om man är där.

Nu monteras det tvmöbel för fulla muggar i vardagsrummet medans jag moffar godis (ätarkväll!)
Ha en fortsatt nice lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar