12 november 2011

Lördagsmorgon

Godmorgon Lördag!

Idag har jag fridag och äter alltså vad jag vill under hela dagen.
Åt en smörcroassint, en fralla med ost och kalkon på, en kopp varm oboy och en skyr i smaken blåbär:)

Var tvungen att testa skyr när jag hittade den på ICA igår, den ska ju tydligen innehålla En högre mängd protein i en mindre produkt än kesella, jag tror den kommer bli väldigt populär inom träning och fitness branschen.
Tråkigt att dom bara tagit in skyr med smak, jag ville ha en naturell produkt så man kan blanda i det man vill t.ex. Färska bär eller müsli.
Smaken då? Jo den smakade riktigt r faktiskt! Krämig konsistens. Så den får tummen upp från mig! :)

Idag blir det gävle med min
Älskling, ska snart åka, för på måndag får vi nyckeln till nya lägenheten (!!) är så sjukt glad justnu, det blir ju vår gemensamma första bostad liksom där vi båda bott från början. Längtar efter att få bygga upp, inreda och skapa ett hem tillsammans med min kärlek Daniel <3 för även fast vi bott tsm här på Trädgårdsgatan så var ju de Daniels lägenhet från början, å inte min eftersom ja flyttade in hos honom.

Nu ska vi kolla på inredning i Valbo och Gävle, ha en fin lördag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar