19 december 2011

Dagens

Vaknade inatt vid två och kunde inte somna om, låg vaken till sex sen somnade jag (äntligen!) så en sovmorgon var på sin plats imorse.

Vaknade nio, drog på mig understället och drog ut på en promenad före frukost. Kändes bra, startade min morgon med ett leende på läpparna till tonerna av min favoritmusik.

Sen har dagen rullat på, har städat och donat här hemma. Har hunnit med ett rygg och magpass på gymmet också :)

Upplägget kommer HÄR:

Goodmornings
3*10

Marklyft
3*10

Chins
3*6

Superextensions i maskin
3*10

Brutalbänken
3*10

Inrullning med fötter på boll
3*10

Crunches
3*10

Hängande benlyft
3*10

Nu taggar jag inför kvällens (efterlängtade!) Corepass med favorit instruktören.
Men innan det ska dusch, anatomiplugg, torkning av golv, matlagning och ett besök på stan göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar