1 december 2011

Förkyld och anatomi

Inatt sov jag ruskigt dåligt och det resulterade i en sovmorgon ända till kl 10, men det får man när man är sjuk:)
åt en Bamse frukost idag beståendes av havregrynsgröt med Tinade blåbär och en macka (från brödet jag bakade igår) med en skiva ko ost, så nu kommer man stå sig ett tag :)

Halsen är fortfarande jobbig, vägrar samarbeta... Halsont betyder att man får tränings förbud i min värld så de är bara att vänta ut skiten!
Vill ju bli frisk och få TRÄNA NU!


Försöker plugga förstudierna inför utbildningen jag ska gå, anatomi.
Har nu suttit och målat av kroppen och skelettet för att sedan kunna träna in var alla muskler och skelett delar sitter, även vad de heter på svenska och latin. Teckningarna det blir helt okej, inget att skryta med som konstnär precis men jag ser iaf vad det är och det är det som räknas ;)

Här kmr ett smakprov på dom:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar