28 december 2011

Ler ändå

Idag unnade jag mig själv en välförtjänt sovmorgon ända till 10.
Åt frukost i lugn och ro, donade lite i hemmet.

Gick över till saknad vän och drack kaffe, storhandlade, sorterade tvätt och sen när man äntligen ska få tvätta Så ser man i tvättstugan på bokningssystemet att vi INTE ALLS hade tvättid idag som sambon sagt, utan vi hade tvättid IGÅR!

Tvättstugan är nu upptagen till nästa vecka då vi bokat en tid på onsdagen. Jag kan dock inte vänta med att tvätta denna tvätt tills onsdag för jag har inga kläder och tvätthögen svämmar över!

Därför måste jag nu bege mig hem till pappa och låna hans tvättstuga. Lagomt munter justnu.. :|

I övrigt är jag fortf ett offer för förkylningen, väntar tålmodigt tills den ska ge sig.

Kan ändå inte låta bli att le, åt vad kanske ni undrar? Åt att jag faktiskt har det rätt fint trots detta missöde!
Jag ska få börja en utbildning jag älskar nästa vecka, jag bor med världens finaste sambo och katter, har underbar familj och vänner som stöttar mig nu i stressen/nervositeten inför utbildningen.
Så ja, jag har det rätt BRA :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar