14 december 2011

Sådärja

Nu har jag gjort mina 13 timmar.
Imorgon väntar en ledig dag fylld med träning och annat.

Hann inte träna idag och är för mör för att dra ett pass efter jobbet. Så denna vecka kommer innehålla 3 vilodagar, en mer än vanligt men så får de vara för jag kan inget göra när jag jobbar två till 13 timmars pass denna vecka.
då hinner man inte träna efter och framförallt orkar inte.

Får inte kroppen den vila den behöver så bryter den ner musklerna totalt. Förr tränade jag gärna 7 dagar i veckan (för jag visste inte bättre) och då slet jag nå enormt på kroppen så tillslut ledde alltihop till överträning och en svag kropp som förlorat muskler av all träning istället för att den lagt på sig muskler (som de var tänkt). Så är du en av alla träningsfreak därute - Vila! när du känner för det, din kropp kommer tacka dig:)

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar