31 december 2011

Summering 2011/ mål 2012

Tänkte summera mitt 2011 lite kort, går bara igenom de stora händelserna i mitt liv.

Träffade min underbara sambo Daniel
Tog studenten
Skaffade körkort
Flyttade hemifrån
Skaffade första riktiga jobbet (har haft jobb bredvid skolan förr, inte heltid dock).
Skaffat mina första egna husdjur, mina
Katter Zelda och whiskey.
Blivit moster för första gången åt en liten tjej vid namn Molly:)
Klippte ÄNTLIGEN av mig håret och trivs som fisken i vattnet med det:).


Jag ser fram emot 2012 och allt de har att erbjuda!
Först ut är utbildningen till Cert. Kost- och träningskonsult som slutar i december 2012.

Har några nyårsmål för 2012:
Genomföra ett godisförbud.
Att återuppta löpningen på allvar,
Springa mitt första lopp,
Bli starkare och smidigare i kroppen.
Att våga ta vara på de möjligheter som dyker upp i min väg.

Här kommer lite bilder från 2011s höjdpunkter :)
Ha ett riktigt gott nytt år!





1 kommentar: