25 januari 2012

Första WOD:en

Uppvärmning 20 minuter distanslöpning på löpbandet, innebär högre fart än Jogg och några ökningar i brant och fart.

Min WOD (workout of the day) gick skitbra!

Körde:
21 svingar med 10 kgs viktskiva (i brist på kettlebell).
12 chins (med hjälp)
Löpning 400 m

3 varv så fort jag hann, tiden landade på 16 min, var ju inte den bästa men alltid något när man är nybörjare. :)
Avslutade med längsta stretchen, såååå skönt!



Har sån tur att jag hinner träna mitt i flytthetsen, saknar dock jobbet men nästa vecka hoppas jag på jobb iallafall:).

Nu blir de Mellis/lunch, kamutvete och köttfärssås med bönmix, morötter, champinjoner chili, curry, salt och peppar. Tillbehör: zucchini i skivor, ruccola och minikeso = GÖTT :)

Ha en fin onsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar