12 januari 2012

I mitt andra hem

Kom fram tidigt till Sthlm, så det blev en runda på stan. Sen drog vi hem hit till syster Emma och här blev det massor med plugg för min del.
Innan det var dags för middag med båda systrarna, åt lax- och spenatsås med vitlök och pasta, supergott!

Har fått mysa lite med systerdottern Molly. Tre månader gammal har hon hunnit bli och så himla go:).

Har pluggat så mkt sista dagarna, pluggade nyss de sista för idag och belöningen blev en kokhet dusch, så skönt! Det kallar jag vardagslyx;)

Imorgon väntar en ny dag med starten på en ny utbildningsfas. Ska repetera anatomi, läsa massor av träningslära och sånt. Kan inte få nog av att läsa om det här med träningen och kosten, vill ha mer kunskap för de är så himla intressant tycker jag :)

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Sitter & kämpar med anatomin jag med, uuhhh, tycker INTE den biten är rolig :P

    På söndag kör jag igång med del 2 i min utbildning, spännande :D

    SvaraRadera