18 januari 2012

Morgonträning när den är som bäst


Tog en promenad till SATS Sundbyberg vid sjusnåret, gick runt och kollade vart allt fanns.

Benen var tunga men motivationen var på topp. Så jag ställde mig på löpbandet och körde en halvtimme,
Kollade på tv samtidigt (!) det var nått nytt för mig, för på gymmet därhemma får man springa och kolla In i en spegel. Tiden sprang iväg :)

Efter löpningen körde jag axlar, bröst, biceps och en magövning. Utmattningen vällde över mig när jag med tunga glada steg gick ut genom dörren och hemåt, morgonträning när det är som bäst helt enkelt!

Nu har jag ätit Mellis och ska ta tag i dagens plugg, ha en fin dag:)

Säger bara en sak - Ytliga blodkärl.

1 kommentar:

  1. Hur många gånger i veckan brukar du gymma? Hur ser dina pass ut? Hur skulle jag kunna lägga upp mina pass om jag har svårt att få till gym flera gånger i veckan?

    SvaraRadera