11 februari 2012

Gladtrött tjej

Fick sova hela natten på jobbet så jag orkade med träning idag trotsallt som planerat, körde ett benpass.

Upplägg bestående av: raka marklyft, knäböj med fristång (ASS to the grass!), utfall i Smith med fot på bänk, sittande lårcurl, benpress och avslutade med utfallsgång med hantlar.

Testade att näringstajma mitt pass idag, enligt fitness coachens upplägg! Såhär gör du:
1 timme innan träning- långsamma kolhydrater i form av en frukt

20-30 minuter innan träning- PWO och en portion EAA, samt snabba kolhydrater

Under träningspasset- en portion EAA

1 timme efter träningen- vanlig mat, så fettsnål som möjligt för att göra upptaget ut i kroppen så snabbt som möjligt.

CRED till Fitnesscoachen eller Madeleine som hon heter egentligen för detta upplägg, jag kände mig stark och taggad HELA passet. Annars brukar dom känslorna liksom klinga av rätt fort när jag tränar, så jag är supernöjd och kommer fortsätta utnyttja upplägget.

Nu EAA och sen väntar lunch, senare promenad med Josefin och middag med saknade pappa:)

Ha en bra lördag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar