Hann hem och dra ihop snabbmiddag,
Stekt lax, 1 skiva mörkt hembakt bröd och en skiva nystart, keso, zuchinni, gojibär och morötter.
var riktigt låg i blodsockret när jag kom hem från jobbet men nuså,
mätt och glad igen!
Nu: Kettlebell för hela slanten! :-)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar