Har nyss ätit kvällis bestående av valnötsbröd med smör och kalkon ovanpå och nu avrundar jag måndagen i sängen tillsammans med stora teoriutbildningspärmen, uppdaterar mig själv lite på kostdelen samt hjärta och andning. :-)
Nu känner jag träningsvärken komma smygandes också i hela kroppen,
Så det blir godnatt!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar