16 april 2012

Avrundar

Har nyss ätit kvällis bestående av valnötsbröd med smör och kalkon ovanpå och nu avrundar jag måndagen i sängen tillsammans med stora teoriutbildningspärmen, uppdaterar mig själv lite på kostdelen samt hjärta och andning. :-)

Nu känner jag träningsvärken komma smygandes också i hela kroppen,
Så det blir godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar