28 maj 2012

Day one of 20

Dagens träning får vara vardagsmotionen jag skrapat ihop idag när jag dragit (läs släpat) mina 3 väskor till tågstation, genom Stockholms innerstad och dess kommunaltrafik.

Promenader var planerade, men efter att jag intagit världens godaste lasagne till lunch så sa magen ifrån och blåste upp sig till tredubbel storlek.
Min mage reagerar ibland på väldigt flottig mat och då blir reaktionen såhär.

Så halva dagen har spenderats på soffan hos ena systern med magsmärtor, resten av kvällen har bjudit på middag med syster1, syster2 och dess familj.
Tråkigt nog hindrade magen mig från att äta samma mat som de andra.
Bara att stryka medhårs när den jollar så jag åt istället sallad med räkor, falafel, grillad zucchini, grillad paprika, grönsallad och hummus. Gött var det iallafall!
Nu har jag äntligen landat i det som ska vara mitt hem 20 dagar framöver när jag ska utbilda mig till PT.
Har packat upp och ska strax lägga mig, magsmärtorna börjar äntligen avta nu med, skönt.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar