25 juni 2012

GLAD

Underbart att få komma hem från ett mördarpass på gymmet och hitta den här i ett brev innanför dörren :-)
magisk känsla!

Hann med ett expresspass på gymmet direkt efter jobbet.
Gymmet stängde åtta idag och jag slutade sju så ja kutade ut från jobbet och körde plattan i mattan och befann mig strax efter på gymmet.
Det fanns knappt tid att tänka,
Upplägget för passet hade jag memorerat och jag in i min bubbla där det var bara jag och träningen.
Underbart!

Körde idag:
Hantelcurls 3x10 7 kg
Hantelpressar 3x10 9 kg
Frontlyft 5 kg 3x10
baksida axlar i cable 7 kg 3x10
Assisted chins där jag lastade av hälften av min kroppsvikt,
Sittande rodd 90 grader 15 kg 3x10
Stångcurls 11,5 kg 6x4

är oerhört svag i axlarna efter alla problem jag haft med dem men hade turen att de idag inte började göra ont en ända gång under passet.
Höll ner skuldrorna bra i alla övningar och fick till bra tryck i alla övningar.
På slutet körde jag utan vila för att gymmet var på g att stänga och för att kräma ur de allra sista ur musklerna :-)

Nu ska jag njuta av kaseinpudding och äpple, godaste kombon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar