4 juni 2012

Jag vet varför jag är här

Så lite tid, så mycket att göra.
Utbildningen tar sitt dagligen, idag 5 timmars teori om olika muskelsystem i rörelse och 5 timmar praktisk träning.

På hemvägen tog jag och en kompis fel buss hemåt pga trötthet och ouppmärksamhet.
Som tur var märkte vi det bara efter några km men det blev ändå en ofrivillig promenad hem.
Trött och hungrig var jag inte lika pepp som vanligt inför vardagsmotion,
men vad göra liksom?
Lunkade hem och blev välkomnad med underbart god lax/spenatpaj som min gulliga syster gjort, tack för det!

Jag blir sliten, trött, men lär mig nya saker varje dag så kunskapstörsten gör att jag fast jag är trött, fortsätter se glädjen i det hela.
För jag vet varför jag är här, i Stockholm. För att bli Personlig tränare, kundens bästa dessutom :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar