20 juni 2012

Tankar om att bli min egen

Idag är halsen lite bättre men den är fortfarande ond och det känns som att jag svalt ett rivjärn.

Jag förstår var halsontet härstammar ifrån, de är resultatet av all fysisk & psykisk press jag utsatte kroppen under sluttampen på PT-utbildningen.
Då sov jag cirka 4 timmar per natt och vi tränade några timmar per dag och vilade inte.
Klart kroppen tillslut låter de onda bryta ut när jag äntligen slappnar av.

Så idag blir det inte heller någon träning, istället ska jag ägna mig åt att se över lite saker inför att starta ett eget företag.

Tanken är att kunna erbjuda PT-tjänster som individuella träningsprogram samt kostupplägg.

Kanske att jag skulle kunna kombinera bloggen och företaget genom att erbjuda coaching i form av "PT-online",
Så vad säger ni, är det något som låter intressant för er där ute?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar